USŁUGI BIUROWE

Usługi biurowe | Warszawa

Jeżeli prowadzisz małą działalność lub jesteś początkującym przedsiębiorcą, outsourcing usług biurowych to idealne rozwiązanie dla Ciebie i Twojej firmy. Outsourcing usług zapewnia niższe koszty prowadzonej działalności, wyższą jakość świadczonych usług, większą efektywność oraz nowe możliwości.

Outsourcing usług biurowych idealnie sprawdza się również w przypadku dużego, rozwijającego się przedsiębiorstwa ponieważ pozwala on na skupienie uwagi na głównych celach i zadaniach firmy, dzięki złożeniu czynności niezbędnych do utrzymania firmy w ręce specjalistów. W dużych przedsiębiorstwach outsourcing pomaga znacznie zredukować koszty, np. firma nie ma potrzeby zatrudniania i doszkalania własnej specjalistycznej kadry. Outsourcing to także odciążenie, np. scedowanie pewnej ilości obowiązków na eksperta z zewnątrz. Dzięki takiemu rozwiązaniu, firmie pozostaje więcej czasu na sprawy, którymi mogą zajmować się tylko jej wewnętrzni pracownicy.

W ramach świadczonych usług wykonujemy następujące czynności:

– obsługa sekretariatu biura;
– nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentów;
– obsługa połączeń telefonicznych i poczty elektronicznej;
– kontakt z Klientami i pracownikami firmy;
– organizowanie i koordynowanie kalendarza spotkań;
– tworzenie i redagowanie pism, umów, dokumentów, ofert handlowych, przetargów itp.;
– wystawianie faktur VAT;
– prowadzenie akt osobowych pracowników;
– współpraca z biurem rachunkowym, prawnikiem i notariuszem;
– kontakt z urzędami, instytucjami itp.;
– pilnowanie terminów płatności;
– zaopatrzenie biura w artykuły biurowe;

oraz wiele innych.

Każdą ofertę opracowujemy i wyceniamy indywidualnie, dopasowując ją do potrzeb Klienta.
Dlatego jeżeli masz pytania dotyczące oferty Office Assistant & Recruitment, zachęcamy do kontaktu.